آمیتاباجان دوباره مریض شد
نوشته شده توسط : ماهين نيوز

آمیتا باچان، ستاره بزرگ دو ماه پس از عمل جراحی خود را دوباره مریض و رنج از درد مشقت بار "از چند روز گذشته است.

او به احتمال زیاد به انجام CT اسکن در بیمارستان هفت تپه، Andheri شرق، در اینجا سه شنبه، جایی که او عمل شده بود که تقریبا در حدود دو ماه پیش است.

"شب گذشته ... من از روی میز من گل رز به رفتن به رختخواب، اما درد مشقت بار، من در آهنگ های من ایستاد و من به آن مشکل است به راه رفتن، ایستادن، نشستن، دراز کشیدن کاملا وحشتناک! او در اواخر شب وبلاگ ورود گفت.

در حالی که یک قاتل درد موفق به صرفه جویی در روز، باچان تلاش با ناراحتی برای تحمل تا زمانی که او می تواند.

او پذیرفت که درد وجود ندارد بعد از عمل است و او در مورد دلایل مبهوت شد و آن را به عنوان دو ماه بعد از عمل عود.

"من جوابی داده نشد. اما فردا (سه شنبه)، باید وجود داشته باشد که من برای یک CT اسکن پس از بلعیدن یک بطری های بزرگ و یا بطری از این مایع زرد آماده ... او گفت.

علت درد شکم و زمانی که CT اسکن انجام خواهد شد، بلافاصله شناخته شده نیستAmitabh Bachchan is ill again





:: بازدید از این مطلب : 2852
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: